Begin! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jerney Otten - WaarBenJij.nu Begin! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jerney Otten - WaarBenJij.nu

Begin!

Blijf op de hoogte en volg Jerney

24 Januari 2015 | Australië, Melbourne

zo de eerst 4 dagen zitten er op ( momenteel begint dag 5). En ik kan je vertellen het is nu al tof en alles waard. Maar wat de meeste mensen aan mij vraagden was hoe was de reis. De reis ging goed. Geen problemen gehad. Alleen dat Australië nog strenger met controle is geworden door Ebola waardoor ik naast de standaard vragenlijst ook nog daarvoor een lijst moest invullen. Maar na een dag vliegen kwam ik eindelijk aan en zag ik mijn familie waarvan Eem groot gedeelde 15 jaar geleden was dat ik ze voor het laatst zag. Eerste twee dagen heb ik bij tante Rene geslapen die op het huis moest passen voor haar zoon. Even bijkomen, boodschappen doen, zonnebrandcreme ( heel belangrijk) kopen en bij rusten. Op vrijdag heb ik samen met Rene tante Annie bezocht in een verzorgings tehuis waar zij verblijft. Met ons drieën hebben lekker geluncht in een dorp vlakbij haar huis. Op de terugweg naar het tehuis hebben we een stop gemaakt bij het graf van oome Anton ( de broer van mijn opa). Nadat we tante Annie af hadden gezet zijn we naar tante Jenny gegaan, waar me nichten Kate en bridgette en neefje James ook waren. Hun wonen in het plaatsje Eltham vlakbij Melboune. Bij hun zal ik voor een langere periode verblijven, dit wordt mijn homebase zoals hun dat zeiden. Zaterdag middag naar een plaatselijke hippie markt geweest waar je van alles tegen kwam. Van gereedschap tot kaarsen en op elke hoek kon je wel een massage kopen. Savonds vierden bridgette haar verjaardag en gingen we daarvoor clubben in Melbourne. Nou dit was voor mij toch wel de grootste cultuurshock tot nu toe. Maar was wel super gezellig.

  • 25 Januari 2015 - 16:08

    Tam:

    Klinkt goed Jerntje, blijf vooral genieten! We gaan snel skypen! XXX

  • 26 Januari 2015 - 19:34

    Nelleke:

    Wat was jouw cultuurschok bij het bezoeken van een "club".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jerney

Hoi lieve mensen, Op deze pagina ga ik jullie proberen op de hoogte houden van mijn reis down under ;)

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 2595

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 27 April 2015

Down under!

Landen bezocht: